31 mai 2007

Circul nostru cel de toate zilele

Mincam si auzeam cu o ureche televizorul mergind... Si ce auzeam, incet-incet mi-a acaparat interesul. Dar in sens negativ. Nu-mi venea sa cred ce aud. "Hai, fa, incoace ! Vacoooo ! Mi-e foame ! Pune-mi de mincare !".. Era o discutie intre un el si o ea, care locuiau impreuna, nu am reusit sa-mi dau seama daca erau si casatoriti. Oricum, formau un cuplu. Ea ii explica saraca ca aveau mincare gatita in frigider, el nu si nu. VREAU CARTOFI PRAJITI !!! Si dai si lupta, si lupta si dai... Si nici macar nu asta era problema... Fiecare din noi avem toane, s-o recunoastem. Desi ea ne-a pregatit cu toata grija si dragostea (sau nu :) ) mincare gatita, noi vrem altceva (poate chiar o banala piine unsa cu cutitul). Problema e tonul. Si daca ar fi numai atit. Asta e numai un mic exemplu. Tras de par, impins, bruscat, etc. Vorba americanului: you name it, it's there. Cind ma gindesc ca in halul asta unii isi duc viata de cuplu. Si mai sint si televizati.

Nu-i inteleg pe romani. Pe de o parte ii condamnam si ii infieram pe cei care promoveaza violenta conjugala, dar pe de alta parte, asta cerem de la televiziuni. Emisiunile de acest gen au audienta mare, altfel nu si-ar umple spatiul de emisie nimeni cu ele.

Ma mai intreb de ce CNA-ul nu se autosesizeaza la astfel de emisiuni ? Acum, ca Ralu Filip, Dumnezeu sa-l ierte, nu mai e, nu mai exista nici CNA ? Eu i-am sanctionat cu mijlocul cel mai la indemina: telecomanda. Dar ca mine mai sint putini. Restul, stau si se amuza. De parca ar fi ceva de amuzat.

Oare ce mesaj transmit aceste emisiuni viitorilor "participanti" in cuplu ? Sau sint eu demodat ? Si asa trebuie sa ma port si eu in cuplu ? De ce femeile alea nu pleaca, nu ies din acel cuplu ? Care numai cuplu nu mai e.

Politia nu ar trebui oare sa autosesizeze cu privire la modul cum sint tratate femeile alea ?

Dar probabil ca nu-s decit niste intrebari retorice, puse de unul care gindeste aiurea.

Aa, si sa nu uit. Emisiunea e "Razboiul sexelor", de pe Prima TV. Sper ca, Carcotasii sa o ia in balon...

Paine si circ... ieftin...

Niciun comentariu: