02 mai 2007

Satul de mizerii...

Satul fiind de mizeria cu numele "politica", am cautat pe net stiri mai relaxante sau cel putin in alt domeniu decit politic. Cam greu... Pentru ca politicul a inghitit toata atentia pe care i-o putea oferi mass-media. Si totusi, pe hotnews, am reusit sa dau de urma unor articole si stiri care mi-au trezit interesul. Libearty...

Imi place sa cred despre mine ca sint un iubitor de animale. Nu unul fanatic, mai degraba unul rational. In sensul ca ma pot uita pe Animal Planet sau National Geographic la secvente din regnul animal, unde un animal de prada isi ucide prinzul sau cina, pentru ca stiu ca astfel de momente fac parte din ciclul vietii pe pamint. Dar sa revin...

Re-citind stirile si comentariile de pe hotnews legate initiativa Libearty, am dat peste mai multe bloguri care dezbat acest subiect si am decis sa-mi aduc si eu contributia, dupa puterile mele. Dar nu strict legat de Libearty, ci de ... lupi. Am citit pe acest blog despre o pseudo-fundatie de salvare a lupilor (oare e corecta exprimarea ? cititi articolul si comentati) care a incasat bine-mersi banii europeni si a disparut in ceata...

Lupii mi se par emblematici ca si evolutie a speciei in Europa. Dupa ce au fost exterminati in Franta, s-a ajuns la concluzia ca e nevoie de ei si acum francezii se chinuie sa reintroduca lupul in Franta. Aproape de exterminare sint si in alte tari din Europa.

Personal, impreuna cu prietena mea detinem 4 caini si 5 pisici. Animalele sint de fapt ale ei, eu doar i-am... adoptat pe toti. Nu ne este foarte usor cu atitia, dar sint frumosi, ne umplu viata si ne sint foarte dragi.

Asa ca intr-unul din weekend-urile urmatoare, vom merge cu niste mincare la acei lupi si promit sa facem si niste poze pe care sa le postam aici.

Bravo, Hotnews !

Niciun comentariu: