08 mai 2008

Nedumeriri

Am fost in weekendul trecut pe drumurile tarii. Si am ajuns si in Tg Neamt. Acolo, am intrebat in oras unde am putea manca ceva, mai consistent. Ni s-a recomandat un restaurant. Cind ajungem acolo, Irish Pub. Perfect, zic. Au un fel de mancare de mazare, un fel de tocanita cu carne de pui, facuta in blid de ceramica, acoperit cu un fel de lipie si bagat la cuptor. O nebunie de mancare. Si intreb ospatarita, ce mancaruri au cu specific irlandez. "Nu avem nimic". Am ramas interzis. Am zis, ok, asta e, iau altceva, dar vreau un Irish Coffee. "Nu avem". Sec. Si nu ma mai pot abtine si intreb, "Dar atunci de ce i-ati mai zis localului Irish Pub, daca nu aveti nimic specific irlandez in meniu ?".

Ce era, in schimb, prin meniu ? Pizza (de mai multe feluri), paste (spaghette sau sireturi, cum le mai zic eu) si multe alte feluri, dar nimic specific irlandez. Asa imi deschid si eu un restaurant cu specific Thai si bag in meniu mancaruri din Ungaria. Ca-mi place mie mancarea Thai, dar sa aduc un bucatar din Ungaria e mai ieftin, ca e mai aproape.

Si exemple din astea mai sint... Padure. Va invit pe toti cei care ati mai intilnit situatii de acest gen, sa lasati un comentariu cu numele locatiei, ca altii sa nu se mai pacaleasca.

"Pofta" buna.

Niciun comentariu: