23 aprilie 2008

Perle... De la UPC adunate

Din ce-mi aduc aminte, evident. Dar de-aci incolo o sa le notez. Cred ca-mi voi face un scop din a face "reclama" acestei firme. Care sper sa nu o mai duca mult pe piata.

1. Sun la suport pentru problema mea de mai jos si mi se cere sa trimit un mail la o adresa. Cer adresa: nume.prenume. Atit. Ii spun omului ca nu va merge. Nu, ca merge sigur, zice el. Peste 10 minute, in timp ce scriam mesajul, ma suna sa-si ceara scuze, intr-adevar, trebuie sa adaug @upc.ro la coada. Stiu, ii zic. Am adaugat eu.
2. Suportul zice ca set-top-box-ul nu se poate dezactiva pentru cazuri de neplata. Numai internetul. Desi eu am stat deconectat si fara posibilitatea de a schimba canalele din set-top-box. Mergeau numai din TV.
3. Alta chestie cel putin ciudata. Sa zicem ca Xulescu nu plateste factura si are si internet si acces la canalele codate (extra-basic). Eu personal am patit-o nu o data (vezi posturile anterioare :) ). Ba sint deconectat de la internet, ba de la pachetele extra-basic. Ei zic ca au un sistem automat de deconectare/reconectare. Daca e automat si ma deconecteaza discretionar (ori un serviciu ori altul), ma intreb daca nu cumva au 2 sisteme care consulta 2 baze de date.E cel putin ciudat. Nu ai platit, nu ai acces la nimic din serviciile in cauza. Ca nu poti achita numai internetul si CATV nu. Nici invers. Hmmm...

Cind imi mai aduc aminte, mai pun... Deocamdata, atit.

Niciun comentariu: