18 aprilie 2008

Din nou UPC...

Este ora 11:00 in data de 18.04.2008 si tot nu sint conectat. Am retrimis OP-urile in cauza, a nu stiu cita oara la UPC la adresa confirmaredeplata@upc.ro si CC la o tanti din Bucuresti (inca nu-i fac publica adresa, ii mai dau o sansa). Asta a fost ieri, 17.04.2008, la ora 12:37 (ora raportata de mailserver) cu promisiunea telefonica a unui nene de la suport din Bucuresti ca se va rezolva inca in cursul zilei de ieri.

Cred ca am ajuns bancul lor intern... Ia hai, baaa, ca iara suna dementul ala... hahahaha... Ca la altceva nu ma mai duce gandul dupa atitea trimiteri de OP-uri... Sau e vreun experiment gestionat de CIA sa vada cita rabdare poate avea un om si ce reactii are cind i se termina rabdarea... In data de 16/04/2008, seara, in jurul orei 20 am stat 30 minute pe telefon asteptand sa raspunda cineva la suport. Am si poza cu afisajul telefonului, unde se vad minutele, pentru cei curiosi... Abonati-va, fratilor, la UPC... Daca nu aveti stress, nervi, le primiti bonus la abonament...

Later edit: Am vorbit din nou la UPC Bucuresti, mi s-a deschis o noua sesizare (din sesizare in sesizare, pana la marea deconectare)... Din nou cu speranta ca se voi fi reconectat in cursul zile de azi. Aduc aminte onor audientei ca am fost deconectat vinerea trecuta. Cazul deja intrece orice limita a puterii mele de intelegere. Oare cit o costa sa emigrez in Burkina-Faso ? Acolo macar nu am internet sau CATV...

2 comentarii:

Anonim spunea...

sunt in aceiasi situatie: deconectat de o saptamana si astept sa citeasca cineva mailul ala blestemat de la confirmare de plata

btw, cum trimite un client UPC mail pt confirmarea platii daca internetul a fost suspendat?

Anonim :) spunea...

Pai cum sa-l trimita ? Ad labam, la una din caseriile lor. Ca sa aiba aia ce sa piarda ca tu, onor abonatu, sa fii deconectat inca o data.