21 aprilie 2008

UPC... The last stand

Dupa lupte seculare, am reusit performanta de a inchide discutiile cu UPC.

Dupa ce am sunat peste tot (am ajuns pana la Bucuresti pentru problema asta), primesc un mail in care mi se spune sec (citez):

Buna ziua,
Prin prezenta va confirmam ca aceste plati ale Dvs au fost
inregistrate acum. Ele nu au putut fi identificate pana acum din lipsa de
detalii.

Sold=-115 (adica plata in avans)

Va rugam completati pe OP noul cod de client xxxxxxxxx

Va multumim pentru intelegere si colaborare.

Zi buna !


Ajung vineri seara acasa in jur de ora 18:30 si ... nu-s conectat... Sun la domnii tovarasi de la UPC si ce aud ? Ca inca apar restant, dar da, vede ca s-au inregistrat acele OP-uri si noaptea la 12 sint programat pe server la reconectare.

Sec. Scurt. Nu tu "Ne cerem scuze" sau (ideal) "Aveti reducere 10% pentru luna aprilie". Nimic. Tot eu sint ala de vina ca vezi doamne nu m-au putut identifica. Si mai am si bani virati in avans :). Hilar de-a dreptul.

Acuma, stau stramb si judec si io drept (sau incerc):
1. Pe acele OP-uri, la descriere am trecut "Plata UPC contract nr. nnnnnn, cod client xxxxxxx". Sa zicem ca nu au putut fi citite (sic)
2. Am dus personal OP-urile la una din caseriile lor. S-a uitat peste ele si tanti aia (prima la care le-am predat) si a zis ca-s ok (deci aveau detaliile, ca altfel ma gandesc eu cu mintea mea proprie si personala, cauta ea codul de client si-l scria ad labbam) - nu a fost cazul.
3. Am trimis aceleasi OP-uri pe fax si am fost reconectat (deci hominidul de la celalalt capat al fax-ului s-a holbat peste OP-uri si am putut fi identificat)
4. Luna ianuarie am platit la fel, prin OP, cu aceleasi date de identificare (softul de internet banking pe care-l folosesc imi permite creerea de machete unde textul de la descriere e acelasi luna de luna - mai adaug eu ce vreau in plus) si luna ianuarie nu apare ca si restanta - deci s-a putut identifica

Avand in vedere cele de mai sus... Stau si ma intreb: Oare cum va fi vremea azi ? Pentru ca la UPC ploua, fratilor... Ploua tare. Sau ei se fac ca ploua.

Firma de tot rahatu'... Cel putin partea de relatii cu clientii. Sa-i cumpere Orange, sa-i faca rosii de sange si apoi verzi de nervi ca au ramas toti dobitozaurii si tanticopitecele de la caserii fara job. Numa' asa, de-al drac'... Si-si mai zic ISP-isti... Revin la nedumerirea mea dintii: de ce naiba nu-si fac un sistem de plati online, unde tu, ca si client sa te loghezi cu codul de client, sa-ti vezi restantele, sa poti face plati cu cardul sau sa faci upload la un PDF cu OP-ul in cauza (sau orice alta varianta vor ei). In felul asta, si-ar mai descongestiona caseriile, ca-s niste cozi la ei, fratilor, de maninci o franzela pana ajungi la "tejghea". Cu slanina cu tot. Ca se aduna acolo tot felul de pensionari (nu am nimic cu ei, doamne fereste, si eu o sa stau la acea coada o data) cu tot felul de probleme, care pana inteleg ce li se explica, pana-si numara banuti (amaritii), pana isi iau restul, trece timpul... Dar probabil trebuie o revolutie pentru a se ajunge la stadiul asta. Sau visez eu... Mai stii...

Si ca sa fie totul perfect, le dau un mail ca reply la cel de mai sus si ii intreb:
Daca am sold -115 RON, inseamna ca luna aprilie nu am de platit nimic ?

Nu am inca un raspuns... Eu astept. Luna aprilie nu le platesc nimic, sint curios daca ma deconecteaza. Daca da, jur pe rosu ca nu le mai platesc nimic veci pururi, amin. Sa ma dea in judecata.

Si la 12 noaptea, surpriza !!! O venit netu'....

Si ca sa inchei intr-o nota mai vesela, cam asta se intimpla cind sunati la UPC Call center (link YouTube):

Niciun comentariu: